I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday 31 December 2011

kenangan 2011..

xsampai 24 jam,kita akn menjengah thun 2012..hurmm..cuma nk berkongsi kenangan yg plg manis sepanjang thun 2011..


 look at them..so kacak n manis kan??love them!miss them so much.. 4 waja will always in my heart.. :'(
 ni time jamuan..sygnya aq x da..hurmm..xda rezeki utk aku trus brda d sna dgn hampa smua..truskan perjuangan..chaiyok2!!!
 ♥ them..min,anis,silah,era,keyo,fairuz n zue..ok air mata dh menitis time ni..really2 miss 4 waja n kupsis
 kacak2 n comel2 kan??ni la jejaka2 4 waja..i love them so much..mmg sunyi x dak depa2 ni..haha
 sweet kan??istimewanya 4 waja : kitorg x hipokrit..bising,nakal,buas,rapat sgt2 :)
 tgk la..mcm2 gelagat ada..yg tgh 2 cgu zurinah..cgu bio..dia pn pndh dh..miss her so much :'(

♥ ...

28.2.2011...hri prtama aku melangkah masuk ke sek.men.sains.kubang pasu..(KUPSIS)...kelas aku,4 waja..dorm b-10..rumah sukan plak beta :) ...hurmm..sepanjang 3 hari orientasi,alhamdulillah smua ok ja..kwn2 smua ok..just miss my mum n dad so much on that time..kwn2 yg 1 group dgn aq time 2,dila,athira,athifa,mirza,azim,fadzal,amirun,ramie n balqis..time 2 smua diam2 ja..malu lgi..lma2 bru rpt..tpi hbis ja orientasi,rmai yg pisah2 kls...jrg jmpa..tpi aq still rpt wif balqis sbb 1 rmh skn..balqis yg sllu ad wktu aq ska n duka..i miss u balqis..maafkan aku klau aku ada buat salah n silap sepanjang aq brda dgn hg...kak facie group aku time 2,kak fiqa..sgt comel,tecik,cool n happy go lucky.. :) ..first time msok kls...xtaw ap reaksi aku time 2..serius blur.knak2 ribena smua..hehe..org first yg tgur aq dlm kls,intan..sbb aq 1 dorm ngan dia..then era...dia sllu tolong aku..dia baek sgt2..mmg ramah gila r..tgh study mlm 2 ttba ad org maen lmpu..ttp bka lmpu..huh..pelik2..ijat,ex-smksb 1 kla ngan aku..nseb baek ad dia..xla aku segan sgt :) ..rndu nak rsa krsi goyg2 gra2 kena tendang ngan luqman sbb kki dia pnjg sgt..hehe..rindu abg azrie yg pandai..rndu nuzul n ashraf yg bnyk ckp..rndu aiman yg malu2..rndu keyo yg ska snyum..rindu dyah n amirah yg dduk dkt ngan aku..rndu zue yg comel n ska usik aku..rndu shahier si ktua kelas..rindu smua la..huhu
ok!aku rindu sangat2 kt hampa semua!! :'(
truskan perjuangan..semoga berjaya :) ..

hurmm...kenangan kt kupsis plg indah..pling sweet!!cuma x da rezeki nk truskan perjuangan kat sana..korg yg still kt kupsis,jgn sia2kan pluang yg korg ada..jgn ptus asa..usaha semampu yg korg boleh..aku sntiasa doakan korg :) ..banyak lgi kenangan kt kupsis tpi nnti la aq crta lagi..kli ni just about my lovely 4 waja..

p/s :ignore blog yg burok ni taw..just nk kongsi kenangan n pengalaman..

No comments:

Post a Comment